×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 1 July , 2024
تمام مسیرهای اربعین در ایلام مجهز به سیستم پایش تصویری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری ظهر سه شنبه در دیدار با مجری سامانه جامع پایش تصویری وزارت کشور و هیئت همراه عنوان کرد: در راستای تکمیل برنامه دولت الکترونیک متناسب با فناوری‌های روز دنیا، ایلام پایلوت طرح جامع پایش تصویری کشور است.

وی خدمت به زائران را توفیق و افتخار مردم استان ایلام دانست و گفت: ایلام با تردد ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفری در شهر کوچک مهران با زیرساخت‌های قدیمی و محدود، از سال ۱۴۰۰ تا کنون همواره رتبه اول را در هدف‌گذاری نهضت اربعین به دست آورده است و این جز به همت و عشق مردم استان است.

وی اجرای سیستم پایش تصویری در استان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: برای برگزاری اربعین سعی می‌شود تمام مسیرهای اربعین تحت پایش تصویری قرار بگیرد.

معاون عمرانی استاندار ایلام افزایش سرعت، دقت و سلامت را از نتایج ارائه خدمات نظام دولت الکترونیک دانست و گفت: برای اولین بار ۶۵ دوربین، دکل و سیستم نرم افزار پایش تصویری از محل اعتبارات اربعین در دولت سیزدهم در استان نصب شد که تحولی اساسی در حوزه هوشمندسازی استان بود.

هژبری تاکید کرد: با توجه به کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی استان، لازم است علاوه بر دوربین‌های نظارتی، دوربین‌های ترافیکی و پلاک خوان دید در شب نیز در محورهای پرتردد و حادثه خیز مانند ایلام به مهران، حمیل به ایلام، مهران به دهلران و محور ملکشاهی به مهران نیز در اولویت تکمیل سیستم پایش تصویری باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت بارمان منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.