×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 1 July , 2024
شهرستان فلارد یکی از نواحی دیر پایه در مسائل فرهنگی است

به گزارش خبرنگار بارمان ، حجت‌الاسلام محمود خیری صبح امروز در آئین معارفه مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلارد اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از ارکان فرهنگی اثرگذار در نظام مقدس اسلامی است، سازمانی که پایه‌گذاری آن بر اساس ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و مکتب نورانی اسلام محمدی است.

امام جمعه شهرستان فلارد با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی تا امروز عهده‌دار فرهنگ در کشور بوده است، افزود: در طی سالیان گذشته این سازمان موفقیت‌های فراوان داشته و از وجود مدیران ارزشمند بسیاری بهره‌مند بوده که با استفاده از فکر و ایده‌های نوین آن‌ها قدم‌های بزرگی در حوزه فرهنگ برداشته شده است.

وی ادامه داد: این شهرستان یکی از نواحی دیر پایه در مسائل فرهنگی است و خوشبختانه برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان هرسال پرشورتر از سال‌های گذشته توسط طلاب، گروه‌های جهادی و نیروهای فرهنگی در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام خیری با اشاره به افتتاح اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلارد، عنوان کرد: فرماندار شهرستان فلارد و مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری جهت افتتاح این اداره در شهرستان فلارد پیگیری‌های بسیاری داشتند و لازم است از زحمات تمامی افرادی که در این زمینه تلاش داشتند قدردانی شود.

وی اضافه کرد: وجود اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان فلارد موجب افزایش غنا و تعداد برنامه‌های فرهنگی خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت بارمان منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.