×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 2 July , 2024
۹۰۰ آمبولانس وخودروی نجات در بین استانها توزیع می شود

به گزارش خبرنگار بارمان ، پیر حسین کولیوند ظهر سه شنبه در آئین اختتامیه هفته هلال احمر که در تالار وحدت ارومیه برگزار شد، ارتقا تجهیزات بروز و پیشرفته را از اولویت‌ها دانست و افزود: ۹۰۰ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات ترخیص شده و بزودی سهمیه استان‌ها توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: تعداد داوطلبین جمعیت هلال احمر کشور از ۴۶۰ هزار نفر، امروز به بیش از ۳ میلیون نفر رسیده است که اتفاق بسیار بزرگی است.

کولیوند تاکید کرد: آموزش‌های تخصصی و مهارت افزایی در جمعیت هلال احمر کشور ادامه دارد.

وی منابع انسانی را اصلی ترین سرمایه جمعیت هلال احمر دانست و گفت: با هدف حفظ کرامت نیروی انسانی این مجموعه، بیمه و افزایش حقوق داوطلبین را در دستور کار قرار دادیم و ۲۰ هزار امدادگر بیمه شدند.

کولیوند، تولید دارو و اعضای مصنوعی هوشمند، فعالیت ۲۰۰ مرکز توانبخشی و وجود مراکز آموزشی را از افتخارات جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد و گفت: با حمایت رئیس جمهور، دانشگاه بین المللی نسل سوم هلال احمر راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در اربعین حسینی گفت: در اربعین سال گذشته، امدادگران و داوطلبین جمعیت هلال احمر کشور در ۳۲ ایستگاه سلامت و ۴ بیمارستان فعال بوده و امدادرسانی به زائرین حسینی را انجام می‌دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت بارمان منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.